Stabil, tőkeerős, multinacionális vállalati háttérrel rendelkező testvérvállalatunk részére keressük széles spektrumú pénzügyi feladatok ellátására, analitikus gondolkozású, gazdasági szemléletű, pénzügyi területen szakmai rutinnal mozgó legújabb csapattagunkat budapesti munkavégzéssel az alábbi pozícióba:   

PÉNZÜGYI MENEDZSER
 (Budapest)

 

FELADATOK:

  • A cég könyvelési és pénzügyi feladatainak teljes körű felügyelete
  • Folyamatos kapcsolattartás az anyacégekkel
  • Valamennyi számviteli és pénzügyi területet érintő szabályzat elkészítése, azok oktatása, és a szabályzatok naprakészen tartása
  • A különböző biztosítások megkötésében való aktív részvétel
  • Statisztikai jelentések biztosítása a releváns hatóságok és az anyacég részére
  • Cégkapu figyelése és E-papír ügyintézés
  • Belső és külső (könyvvizsgálók, adóhatóságok) ellenőrzések menedzselése
  • Adóügyek teljeskörű felügyelete
  • Compliance Officer-i (megfelelőségi biztosi) teendők ellátása
  • Együttműködés a társterületek vezetőivel
  • Aktív részvétel a pénzügyi tervezési folyamatban
  • A vezetőség részére kimutatások, prezentációk elkészítése

ELVÁRÁSOK:

  • Végzettség: Felsőfokú szakirányú iskolai végzettség
  • Legalább 5 éves szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (írásban és szóban is) a napi szintű munkavégzéshez szükséges
  • Magas szintű számítógépes ismeret (Microsoft Office programok, kiemelten excel)
  • Erős analitikai készség
  • Képesség összefüggő pénzügyi információk elemzésére, kidolgozására és azok belső és külső csapatok számára történő bemutatására
  • Gazdasági szemlélet
  • Hatékony változásmenedzsment készség
  • Pozitív, megoldásközpontú hozzáállás és kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • Folyamatos fejlesztésre irányuló gondolkodásmód
  • Gyors reagálás, a felmerülő problémák azonnali megoldása, proaktivitás és maximális precizitás
  • IFRS ismerete előny
  • SAP felhasználói tapasztalat előny
  • Mérlegképes minősítés előny
  • Adótanácsadói ismeret előny

    AMIT KÍNÁLUNK:

    • Stabil, tőkeerős, multinacionális vállalati háttér
    • Versenyképes fizetés
    • Béren kívüli juttatások, motivációs rendszer, bónusz
    • Átlag feletti munkakörnyezet
    • Teljes munkaidős foglalkoztatás
    • Szakmai fejlődési lehetőség
    • Megbecsültség, stabil pozíció egy dinamikusan fejlődő vállalatnál
    • Gazdasági fókuszú cégvezetés
    • Lendületes, eredményorientált csapat

    MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest, Deák tér

    JELENTKEZÉS MÓDJA: Ha a hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, akkor fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a hr@plazmaszolgalat.hu címre várjuk „PÉNZÜGYI MENEDZSER” jeligére!